דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלחמה ושלום 

מאת    [ 30/12/2008 ]

מילים במאמר: 1279   [ נצפה 2863 פעמים ]

מלחמה ושלום

בוא וראה: כל מעשי העולם, בכמה ממונים תלויים, שאין לך כל עשב למטה, שאין לו ממונה למעלה שמכה אותו ואומר לו גדל, וכל בני העולם אינם יודעים ואינם משגיחים על שורשם למה הם נמצאים בעולם. ואפילו שלמה המלך, שהיה חכם מכל אדם, לא יכול לעמוד עליהם. השאלה הנשאלת היא: האם אפשר לצאת מחוסר הוודאות הקיימת?!...

העולם הוא מקום מסוכן, לא בגלל אלו שעושים רע, אלא בגלל האנשים שצופים ולא עושים כלום (אלברט איינשטיין).

מדוע אנחנו רואים את מה שאנחנו רואים היום שזה דבר דומה למה שראינו?...

מדוע אנחנו צריכים לספור הרוגים, פצועים, יתומים, אלמנות, דיכאונות, חרדות ילדים...

מדוע אנחנו צריכים להתגונן מול המחלות הסרטן, הפסיכיאטריה, הזוגיות, וחוסר הוודאות?...

מדוע אנחנו צריכים לקום בבוקר ולהילחם במלחמה היום יומית שלי כך שהמלחמה שאנחנו רואים ושומעים היא קטנה לעומת המלחמה שלי?...

מדוע לא איכפת לנו מה קורה לערים בדרום ובצפון כאשר נופלים עליהם הפצצות ואנחנו לוקחים אותם כאפודת מגן שלנו?...

מדוע אנחנו בדיכאון כאשר אין לנו כסף לקנות לילדים שלנו בגדים "מותגים", ואנחנו לא בדיכאון שאנחנו מגדלים אותם כדי להגן על המחשבות של שלטון הדמוקרטיה?...

אולמרט לפרס: יש לצה"ל מרחב פעולה מלא

המבצע בעיצומו, זה שלב ראשון בשורת השלבים שאישר הקבינט - עדכן ראש הממשלה את הנשיא. פרס: איש בעולם לא מבין למה חמאס ממשיך לירות. מופז באשקלון: אין שום כוונה לעצור - נצטרך להפעיל "אמצעים נוספים של הצבא".  

ביום הרביעי למלחמה בעזה, נפגש ראש הממשלה אולמרט עם הנשיא, שמעון פרס, ועדכן אותו במהלכים האחרונים אותם נקטה ישראל - בחזית ובעורף. את פעילות צה"ל בארבעת ימי הלחימה הראשונים של מבצע "עופרת יצוקה", הגדיר כ"שלב ראשון מבין שורת שלבים, שאישר הקבינט".  

"המבצע נמצא כרגע בעיצומו", עדכן אולמרט את הנשיא. הוא הבהיר: "הדרג המדיני נותן את מלוא הגיבוי ומרחב הפעולה לצה"ל ולמפקדיו, על מנת להשיג את יעדי המבצע כפי שהגדירה הממשלה". 

נשמע יפה, נשמע מרגיע...הנה אנחנו נכנסים בכול הכוחות של צה"ל ונכה בהם ונהרוג את כולם. זה לא אנחנו אשמים – זה הם אשמים. אנחנו כול הזמן מדברים על שלום. על שטח אדמה שכבשנו מהם ואנחנו לא רוצים להחזיר אותו...הרי המלחמה היא מלחמת כוחות: כסף, כוח וכבוד...ובמלחמת כוחות ישנם כללים כדי לנצח, ושלושת כללי הברזל כדי לנצח במלחמת כוחות הם: 

א – פגיעה פיזית. 

ב – פגיעה בחברים. 

ג – פגיעה בכסף. 

זאת נקראת מלחמת כנופיות שהעולם העליון מכנה את העולם התחתון כאשר העולם העליון מתנהג כמו העולם התחתון רק עם צווארון בצבע לבן ולא שחור. 

פרס: איש בעולם לא מבין למה חמאס ממשיך לירות!

כאשר למדתי אזרחות בהיותי צעיר לימדו אותנו שאין לפגוע בכבודו של הנשיא ואין להכפיש את שמו וכל העושה זאת – דינו מאסר. היום הזה כאשר נשיא מדינת ישראל רואה את מה שרואה, הזוועות, ההרס, החורבן, ההרוגים, הבכי...וטוען מה שטוען אני מרשה לעצמי לכנות אותו: לוזר, פחדן, שקרן ורמאי...ומדוע? 

אראה לכם מכתב אחד שנשלח לנשיא מדינת ישראל מתוך מכתבים נוספים וניהול שיחות עם כול היפה נפש שנקראים: "מתן עזרה לנבראים" שבניהם:

מנהיג הרוחני של ש"ס – עובדיה יוסף.

מנהיג רוחני של רב"ש – מיכאל לייטמן "קבלה לעם".

מנהיגה רוחנית של יהודה אשלג – קרן ברג "מרכז הקבלה".

גדול המקובלים בירושלים – מוצפי.

האדם הנבחר בישראל מניצולי השואה – ישראל לאוו. 

כבוד הנשיא :

 בספר הזוהר מוסבר ע"י משה רבנו את הדרגות בסולם עשר הספירות, כאשר נשיאי ישראל הם בדרגת "כתר" שנקראת אין סוף והיא הדרגה מעל כולם, ובזה אני מברך אותך לקבלת התפקיד.  

לימוד התורה מקנות לאדם דרגות דומות והם דרגות רוחניות, וכאשר מגיעים לדרגה הזו יודעים שמשמעות "אין סוף" היא שהסוף הוא האין שלפי פרוייד "גרעין האני" לפי הרוחניות "נשמה של הנשמה" ולפי אותיות אין זה "אני" המשמעות "האני שבתוכי". 

הוצאתי לאור את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" שבו אני מתאר תיאורים וקובע עובדות שכול אדם עלי אדמות מייחל זאת לעצמו: "הפסקת המלחמות והמחלות". חכמי הדור מסרבים לקבל את זה מפאת הכסא שהם יושבים עליו.

מהות שם הספר מקושר לספר בראשית פרק ל"ב פסוק כ"ט: "ויאמר: לא יעקב יאמר עוד שמך, כי אם- ישראל, כי-שרית עם-אלהים ועם-אנשים ותוכל".   והרמב"ם טוען "כדי לדעת את האלהים – צריך להיות אלהים", ובספרי אני מתאר צעד לאחר צעד מי זה יעקב, ישראל, אלהים, י-ה-ו-ה והקב"ה ומי אלה האנשים (הגשמיים) ואיך התגברתי על כולם. וכול זה מתוך משפטך הדגול "בנקודה שמתחיל הפחד – שם מפסיקה הדמוקרטיה" שמופיע בספרי. 

אני פונה לכבודך מכוח הכוח שניתן להגדרת "נשיא": "אינו קשור לדרגות שמתחתיו", כשם שטען רבי שמעון בר יוחאי: "דבר שמתגלה מבטל את קודמו", ועל הנשיא לראות ולעזור לדרגות שנמצאות מתחתיו. 

הספר אומר מי אני, דהיינו, חשפתי את עצמי לפרטי פרטים, דהיינו, אפשר לראות כול חלק וחלק בזכוכית מגדלת ואני מוכן לעמוד מול הדת, המקובלים, המדענים, הפסיכולוגים, הפסיכיאטריה, הפילוסופים והמשפטנים, לא כדי לפאר את עצמי – אלא כדי להושיע את עם ישראל בפרט ואת כול העמים בכלל ולמציאות הזו קוראים "עם ישראל חי". 

אשמח לפגוש אותך לשוחח איתך ולהגיש לך את ספרי ובעזרתך אמלא את התפקיד שהוטל עלי. 

בכבוד רב

חיים שלמה

פרס – אני יודע מדוע החמאס ממשיך לירות – ואני יודע מדוע אתה פוחד לעשות מה שמוטל עליך. אפשר לעיין באתר בחלון "אקטואליה" בכתבה "מה זה מוות" שהוגשה בקשה לבית המשפט העליון לצדק ואת תשובת המלומדים הגדולים השפוטים לשלטון הדמוקרטיה.

משיח...משיח...משיח...מי רוצה משיח?...מי רוצה להפסיק את המלחמות?...מי רוצה להפסיק את המחלות?...מי רוצה שלום?...מי רוצה זוגיות טובה?...מי רוצה ילדים בשביל הילדים ולא בשביל עצמם?...איינשטיין הגדיר את זה כך: "כמה מוזרים חיינו! אנו פה לתקופת זמן קצרה, למטרה שאנו לא יודעים מה היא אך לפעמים חשים בה, אבל אנו יודעים מחיי היום-יום שאנו קיימים קודם כל בשביל אנשים אחרים שעל חייהם והתנהגותם הטובה אושרנו תלוי".

העולם נמצא בארבעה כתות:

א – כת היהדות.

ב – כת האסלאם.

ג – כת הנצרות.

לכתות האלה קוראים תרבות, כאשר שלושתם קוראים על אותו מחבר שנקרא "משה רבנו" שהוא השליח של "יהוה אלהים". כל כת וכת טוענת שהאלהים שלי הוא שאומר לי מה לעשות כך שהאלהים שלי הוא לא דומה לאלהים שלך. ישנם הרבה מאוד אלהים טוענת הכת היהדות: "70 פנים לתורה"...לא, טוענת הכת האסלאם והנצרות, ישנו אל אחד...מי צודק משניהם ישנה דרך אחת להכריע – מטוסי חיל האוויר. על זה אמר איינשטיין: "אני לא מאמין שאלהים משחק בקוביות"...

ד – כת המדע הפילוסופי.

התרבות הזו החליפה את משה רבנו שנאמר: "ולא קם נביא כמשה בישראל"...בישראל לא, בשאר העמים כן...והוא בלעם...המדע הפילוסופי שטוען: אין אלהים, משה, יהוה, תורה והכול הזיות...התורה לא עומדת במבחן המציאות ואנחנו עובדים על מדע מדויק..."זה שאנחנו לא יודעים מה זה להיות נמצא - זה לא מקנה לתרבות של המדע לא להיות מדויק – זה מקנה את הרע שבמיעוטו". איינשטיין ענה להם: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...

הרמב"ם טוען: "כדי לדעת את  אלהים – צריך להיות אלהים". ותשובתי לרמב"ם היא: "כדי לדעת את אלהים צריך להיות יהוה". כך שאם ספר הזוהר טוען: " ואפילו שלמה המלך, שהיה חכם מכל אדם, לא יכול לעמוד עליהם". כך ששאלתי לספר הזוהר היא: "שאם שלמה המלך היה חכם מכל אדם הוא היה חכם יותר מעצמו"?...

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" שמלווה עם גדולי המדענים מראה לכולכם כיצד אנחנו עומדים מול הגדרה של: "אני יהוה הוא האלהים", דהיינו, כל בני האדם שביקום מכל ארבעת הכתות הם שונים אחד מן השני אבל אף אחד לא יותר טוב מהשני...כך שקל לי מאוד לשבת עם ראשי הדתות: יהדות, אסלאם ונצרות ולפרש להם את ספר התורה, הקוראן והברית החדשה ולהראות להם מה אומר הכתוב באמרו: "שמע ישראל יהוה אלוהנו יהוה אחד". כך שכל אחד ואחד ידע את מעמדו בעולם הזה וכולם אחד יתקנו את העולם הזה ויפסיקו המלחמות...ועוד יותר קל לי לשבת עם המדע ולהראות להם שאת הדבר הבלתי אפשרי אפשר להפוך אותו לאפשרי והוא: "לבטל רגשות ומחשבות ולקבל רגשות ומחשבות אחרות שפותרות את בעיית היקום". 

השאלה הנשאלת לכל הקוראים ולכל הכותבים. האם אתם רוצים להמשיך במלחמות היום יומיות שלכם ולשלוח את ילדיכם למות על קידוש המחשבות של ראשי העם?...או, להתחיל לדעת שאנחנו לא נולדנו כדי למות, לסבול, להיות מובן מאליו ומריונטות. כך שקל לכם להחליט היום במי לבחור: את הישן, שמוביל אותנו אל המלחמות האישיות, אל החורבן, אל המחלות...או את החדש, "מלחמת הרוח בחומר" שמראה לכם כיצד כל אדם ואדם ללא הבדל דת, גזע ולאום יכול לקבל את תואר הקדוש שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש אני".

"אנחנו רצים אחרי מה שלא שלנו ואנחנו מפסידים את שלנו ואת מה שלא שלנו" (רשב"י).

"כדי שהתורה תגן עלינו אנחנו חייבים לוותר על התורה" (חיים שלמה).

"ולא מצאתי מר ממוות מהאשה (תורה)" (שלמה המלך).            

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:www.haimshlomo.co.il
0544-898547 03-9322192
"לדעת שאפשר להשיג את האושר ולא לנסות, זה המוות" - המשיח



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב